roboczy baner
  1. CosmoBelle Clinic ze stroną internetową www.cosmobelle.pl z siedzibą w Tychach przy ulicy Barona 30.

  2. Godziny otwarcia CosmoBelle Clinic: poniedziałek-piątek: 08:00 – 21:00, sobota: 08:00 -16:00. W dni świąteczne ustawowo wolne od pracy CosmoBelle Clinic będzie nieczynne.

  3. Na teren CosmoBelle Clinic obowiązuje zakaz wprowadzania zwierząt.

  4. Do Klientów CosmoBelle Clinic oczekujących na wizytę wyznaczona jest specjalna strefa Klienta – Vip room wyposażony w sprzęt multimedialny (TV), wygodne kanapy oraz dostęp do WI-FI, gdzie Klient może spokojnie poczekać na swoją wizytę.

  5. Przy wejściu do CosmoBelle Clinik Klient proszony jest o poinformowanie pracownika Recepcji że jest już na obiekcie CosmoBelle Clinic i czeka na swój zabieg. Po Klienta do strefy Vip przychodzi osoba wykonująca zamówiony zabieg i prowadzi do wyznaczonego gabinetu.

  6. CosmoBelle Clinic oferuje kompleksowe usługi kosmetologiczne, trychologiczne, fizjoterapeutyczne, dietetyczne, medyczne (Mikroskopowa Analiza Żywej Kropli Krwi oraz Test na nietolerancję pokarmową Food Detective), usługi z zakresu modelowania sylwetki terapią Body Space, a także fachowe porady i konsultacje kosmetologiczne, możliwość zakupu kosmetyków detalicznych (firmy: Thalgo, O’Right, Fake Bake, LR) zaproszeń upominkowych, pakietów zabiegowych i wiele innych usług.

  7. Podczas pierwszej wizyty w CosmoBelle Clinic Klient zobowiązany jest do wypisania Karty Pacjenta, gdzie podać należy podstawowe dane umożliwiające CosmoBelle Clinic kontakt z Klientem m.in. w celu potwierdzenia bądź odwołania wizyty, poinformowania go o wolnym terminie w przypadku rezerwacji miejsca.

  8. Przed każdym zabiegiem kosmetologii estetycznej w CosmoBelle Clinic Klient jest zobowiązany do wypełnienia oświadczenia, potwierdzającego, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z usług oferowanych przez CosmoBelle Clinic oraz, że zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki. Za ewentualne konsekwencje odpowiedzialność ponosi Klient. W razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z przeciwskazaniami do wybranej prze Klienta usługi, prowadzący Kosmetolog pomoże w wypisaniu oświadczenia.

  9. Udostępnienie danych osobowych przez Klientów na ankietach, kartach klienta jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych przez CosmoBelle Clinic zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia z 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).Ceny zawarte w naszym cenniku i na stronie internetowej nie są ofertą handlową, mogą ulec zmianie, ponieważ serie i pakiety zabiegowe są układane indywidualnie dla każdego Klienta.

  10. W przypadku zmiany cen, Klient będzie informowany o tym przed zabiegiem i /lub w trakcie zapisania się na zabieg.

  11. Promocje i rabaty nie łączą się.

  12. Za przedmioty pozostawione na terenie obiektu CosmoBelle Clinic nie ponosi żadnej odpowiedzialności.

  13. Za usługi świadczone w CosmoBelle Clinic płatności można dokonać gotówką, kartą płatniczą, przelewem na wskazane konto lub można skorzystać z możliwości płatnością w ratach poprzez system Medi Raty (szczegóły dotyczące płatności w ratach znajdziesz na naszej stronie www lub uzyskać je można w Recepcji CosmoBelle Clinic). W przypadku płatności przelewem, środki na koncie muszą zostać zaksięgowane najpóźniej 1 dzień przed umówionym zabiegiem.

  14. Ewentualne uwagi i zażalenia należy kierować na adres mailowy: salon@cosmobelle.pl

  15. W przypadku niemożliwości skorzystania z zamówionej usługi CosmoBelle Clinic, Klient proszony jest o poinformowanie o tym fakcie pracowników Recepcji najszybciej jak to możliwe (telefonicznie lub poprzez sms), numer tel.: 509 563 700.

  16. Jeżeli osoba dysponująca Zaproszeniem upominkowym, nie przyjdzie na umówioną godzinę a nie powiadomi o swojej nieobecności, CosmoBelle Clinic traktuje to jako usługę zrealizowaną.

  17. Zaproszenie upominkowe jest wypisywane indywidualnie – w zależności od potrzeb osoby kupującej Zaproszenie. Na zaproszeniu wpisana jest data zakupu, data realizacji zaproszenia oraz nazwa zabiegu bądź kwota. Zaproszenie może być także wypisane pod ogólną nazwą zabiegi spa i osoba otrzymująca zaproszenie może wybrać dowolny zabieg z naszej oferty, mieszczący się w cenie zakupu Zaproszenia. Osoba korzystająca z Zaproszenia może wybrać zabieg droższy niż oferowany jej w zaproszeniu i dopłacić różnicę wynikającą z ceny poszczególnych zabiegów. Nie ma możliwości spieniężenia zaproszenia.

  18. W przypadku zagubienia, utraty, zniszczenia Zaproszenia upominkowego, CosmoBelle Clinic nie ponosi odpowiedzialności, ani nie rekompensuje zaistniałej sytuacji.

  19. Ważność Zaproszenia upominkowego podana jest na zaproszeniu, dopuszcza się jednak przedłużenie ważności w wyjątkowych sytuacjach, po uprzedniej konsultacji z Managerem CosmoBelle Clinic. Po zakończeniu ważności Zaproszenia upominkowe będą zamykane i nie będzie możliwa ich realizacja.

  20. Płatność za Zaproszenia upominkowe może nastąpić gotówką, przelewem, kartą płatniczą.

  21. Zaproszenie może być zakupione poprzez zamówienie złożone za pomocą poczty elektronicznej poprzez adres salon@cosmobelle.pl, wówczas płatność dokonywana jest przelewem, a Zaproszenie może być odebrane w siedzibie CosmoBelle Clinic. W mailu należy podać imię i nazwisko osoby której Zaproszenie ma dotyczyć, wybrany zabieg lub kwotę na którą zamawiane jest zaproszenie a także termin odbioru Zaproszenia.

  22. Nie dopuszcza się możliwości zwrotu gotówki za zakupione Zaproszenia upominkowe.

  23. Dopuszcza się możliwość zamiany zabiegu wykupionego na Zaproszeniu upominkowym na równowartość innych zabiegów oferowanych w CosmoBelle Clinic lub dopłatę do innego zabiegu w przypadku wystąpienia przeciwskazań w zakupionym wcześniej zabiegu.

  24. Zakup Zaproszenia lub usługi stanowi potwierdzenie, że kupujący akceptuje warunki zawarte w niniejszym Regulaminie.

  25. Wszystkie osoby znajdujące się na terenie CosmoBelle Clinic są zobowiązane przestrzegać niniejszego regulaminu i stosować się do sugestii pracowników.

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH (art. 12-14 RODO)

25 maja 2018 roku wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

Informujemy o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku.

Jakie dane przetwarzamy?

Dane osobowe, które są zbierane w ramach realizacji obsługi klienta COSMOBELLE (są to m.in. imię, nazwisko, telefon, informacja o stanie zdrowia, dane o przeprowadzonych zabiegach itp.) oraz zabezpieczenia naszych interesów, jako firmy (monitoring). Dane przetwarzamy w trakcie trwania „umowy” oraz po jej zakończeniu jeżeli jesteśmy to tego zobligowani innymi przepisami prawa.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorem Twoich danych jest: Teresa Seemann, prowadząca jednoosobową działalność pod nazwą COSMOBELLE Teresa Seemann, 43-100 Tychy ul. Barona 30.

Dlaczego przetwarzamy Twoje dane?

W celu realizacji Państwa zamówienia oraz w celach obsługowych w tym zawarcia i wykonania umowy (art. 6 ust.1b RODO + art. 9 Przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych – są to dane o przebytych chorobach, zdrowiu potrzebne do wykonania niektórych zabiegów.)

W celu ochrony naszych interesów oraz mienia / przetwarzanie wizerunku poprzez monitoring wizyjny. (art. 6. Ust 1f RODO – prawnie uzasadniony interes).

W celu realizacji obowiązków prawnych tj. wystawianie rachunków/faktur, rozpatrywanie reklamacji (art. 6 ust. 1c RODO)

W celu marketingu usług własnych oraz podmiotów współpracujących (art. 6 ust. 1a RODO) – tylko po wyrażeniu Twojej zgody na takie działania.

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprzeciwu, sprostowania, usunięcia (całkowitego lub częściowego) lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw. Mają Państwo również prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku stwierdzenia, że nasza firma narusza, bądź naruszyła przepisy prawa w temacie Ochrony Danych Osobowych.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty usług, z których korzystasz np. formularze, karty pacjenta/zabiegu).

Wyrażenie tej zgody jest obowiązkowe w celu realizacji świadczenia usług, wchodząc do pomieszczeń naszej firmy zgadzasz się na rozpoczęcie przetwarzania danych – podczas rozpoczęcia przyjmowania zamówienia zostaniesz poproszony o udzielenie zgody w formie pisemnej.

Możesz ją dowolnym momencie wycofać, z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.

MONITORING WIZYJNY

Przechowywany jest przez okres do 30 dni, służy zabezpieczeniu interesów właściciela przedsiębiorstwa zarówno tych materialnych, jak i niematerialnych. Zapisane materiały udostępniane są tylko i wyłącznie na prośbę organów ścigania tj. Policja, Prokuratura na pisemny wniosek ww. organów.

Kontakt do Inspektora Ochrony Danych Osobowych / DPO działającego na rzecz Administratora Danych Osobowych: biuro@cosmobelle.pl – Pani Justyna Bielas.